Lördag

what a day! Lovely..

Vaknade tidigt i morse.. eller barnen vaknade tidigt i morse, så då var det bara att kliva upp och se glad ut.
Åt en mumsig frukost (rostbröd och nutella) mmmm

Fyfan säger jag nu... hade skrivit typ 20 A4 sidor om våran dag.. så markerades allt och jag deletade hela rubbet!!!!
Tänker absolut inte skriva om det så ni får helt enkelt nöja er med att våran dag har varit kanon!

Fullt ös på morgonen, micke har varit och fixat bilen så nu bromsar den säkert.. Nu är det fotboll som Micke slaviskt tittar på.. (själv blir jag så jävla nervös så jag klarar inte av att titta)
Smörgåstårtan blev god, trotts att jag fick ett halv utbrott på den och helst ville trycka ner den i soperna! Den blev ful som stryk, men smakade gott så det fick duga. . från och med nu håller jag mig till skaldjur som jag faktiskt hanterar...

I morgon är det konsert!!!! Green Day! Ska bli såååå kul =D Det som maler i huvudet på mig är vad jag ska ha på mig? Jag klär ju aldrig upp mig.. ser ut lika dan varje dag. Men i morgon är det ju speciellt.. i morgon är det en dag jag ska minnas för resten av mitt liv! Typ som bröllopsdagen.. DÅ måste jag se okej ut iallfall.. hmm.. får jobba på det! Lär ta tid ;)

Nä.. nu ska jag slå mig ner i soffan och glutta på fotbollen.. fy..





fulaste tårtan ever... men den var god, så jag låter den komma på bild ändå..
(kan använda den som ett exempel på hur dom inte ska se ut)


Världens sötaste ko? Linnea


Världens sötaste katt? Emilia


Min syster kom tidigare och lekte lite med tjejerna!
Dom avgudar dig lillasyster! Love love


Jag och min söta lillasyster! :D


På tal om ingenting.. Hittade den här ursöta nyckeln i vår nya inredningsaffär här i byn!
Passade perfekt hos oss.. och endast 5:- ;) me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0