Måndag.. nej.. onsdag?

Oj oj oj .. sista veckan nu innan jag går ut på praktiken i 4 veckor. Äntligen är båda mina tjejer friska.. eller ja, snoriga är dom men det är ingen anledning till att vara hemma. Och ja, vi har lov den här veckan, men eftersom jag kommit en aning efter så lämnar jag mina damer på förskolan ändå. Vilken gräslig mamam jag är va? hehe

Har inte bloggat så mycket då jag kom på att allting blev för mycket för mig. Jag fixade inte med alla mina måsten så då valde jag att sålla lite här och där.
Får se hur mycket bloggande det blir framöver. .

Börjar iallfall komma ikapp i skolan så det känns grymt bra..

Provet som jag gjorde i fredags kändes faktiskt ganska bra, så jag är väl inte helt värdelös på det här ;)

Har en del bilder som jag vill lägga ut och visa men det kommer när jag får tid över..
Nu ska jag lämna flickorna och sen tänkte jag tjoffsa ihop ett tema till.. blir isånafall mitt fjärde inskickade bara denna vecka.. blir lite stolt över mig själv och det är därför jag tjatar om det :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är kanon du gumman och nej du behöver inte ha dåligt samvete för att du lämnat tjejerna!!!

Själv ligger man hemma och mår pyton!!!!

Lite synd om mig va???

Puss

2009-10-28 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0