Måndag..

Emilia är sjuk igen.. precis vad jag behövde nu när jag ligger "såååååå" bra till i skolan..
Ursäkta min bitterhet.. ibland kan man inte låta bli.

Lös i kistan är hon.. men det kan å andra sidan ha många orsaker, behöver inte vara magsjuka. Jag hoppas att hon ätit något olämpligt och att hon bara blir hemma nån dag. Inte så kul när dom små liven inte mår bra!

Jobbade som sagt hela helgen.. 12 timmarspass så det blev inte mycket pluggade för min del då.. men jag behövde verkligen jobba. Det är kul och jag trivs med mitt jobb.. känner att jag kan rensa huvudet när jag jobbar. (Fyller det med annat)

Ikväll har jag iallfall varit duktig.. fick ihop ett bra tema på bara 3 timmar. Men då har jag slitit och varit totalt osocial mot gubben här hemma. Men han är informerad om spelreglerna nu och han återfår mig när jag ligger bra till igen.

Nu ska jag slingra mig ner i våran 160 säng.. som är full av en sambo och två barn.. alla ligger halvt om halvt på tvären. Funderar stenhårt på att lägga mig i Emilias säng..


Jag vill gadda mig!!! (Mickes arm på bilden)

Kommentarer
Postat av: Therese

skulle inte du göra en bil runt din arm? :D

2009-10-21 @ 16:27:50
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0