Mogge fyller 28!

Yes.. min andra hälft fyller år idag!

Hipp hipp hurra!

Detta firades i morse med frukost på sängen (tänka sig, han skrek inte rakt ut då barnen satt med varsin smörgås i sängen... det artar sig)

Till middag har gubben min bestämt pizza.. ska trycka ner ett ljus där och sjunga lite för honom!

Eftersom det är veckodag och många jobbar så har vi skjutit på firandet till på lördag. Han fyller inget jämt men jag tycker att man ska fira alla födelsedagar ändå, sån är jag.
Så den som vill och kan får komma hem till oss på lördag, tänkte tillverka en smörgåstårta (utan skaldjur;)) så firar vi att Micke börjar närma sig 30.. tihi... tänk er 30!!! då är det bara 10 år kvar till 40!!! Oh shit..
Själv är man ju då fortfarande 24 år, lammkött! hehe

Nä, nu är det råplugg som gäller..







Grattis älskling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis från familjen JÄGSTAD!!!!

Hipp Hipp Hurra!

Barnvakt är ordnad till den 24/10...

Puss

2009-10-07 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0