Morfar!

Igår var det som sagt mosters födelsedag. Eftersom våran pappa inte har möjlighet att komma på lördag då vi firar henne så tog hon saken i egna händer och åkte ut till honom.. En födelsedag utan sin pappa, det existerar inte. (som sagt så är vi mycket för födelsedagar i familjen)

Och eftersom mina tjejer inte fick gå till förskolan igår så passade det utmärkt att vi åkte allihopa till morfar. Barnen har väl inte träffat honom allt för mycket iår.. det har varit både det ena och det andra som satt stopp för det.. jag har jobbat, vi har varit sjuka, morfar har sin hockey.. ja och så vidare..

Men igår var det en jättemysig dag..

Det var alldelles dimmigt, eller dammigt som Emilia sa..
Vi satt i en bod, åt smörgåstårta på papperstallrikar och drack tranbärsjuice från willys.. Enkelt och perfekt!
Man ser verkligen hur morfar lyser upp när han träffar sina barnbarn.. och det gör mig alldells varm i mammahjärtat!!

Lite bilder..


morfar har världens bästa jobb.. leker i en stor sandlåda hela dagarna!


morfar!!


tårta


Moster och Linnea


Morfar igen.. skjorta på jobbet? hehe det var som tusan


Emilia har målat naglarna.. preciiis som moster


Tjejerna står och spanar på moster


Linnea

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Vi har världens bästa pappa!!

Älskar honom mest av allt! Roligt att träffa honom!

Som jag har sagt tidigare så skulle inte min födelsedag vart perfekt utan honom! och den blev den bästa på många år!

2009-10-21 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0