Mys, regn, bullar, farmor och rondeller!

Det var våran söndag i snabbgenomgång..

Mys hela förmiddagen.. (Micke hade dock en dejt med tvättstugen men han hann även med oss)
Efter att barnen sovit så åkte vi till Sigtuna för att hälsa på farmor, farfar och farbror Anders.
Barnen verkligen älskar att vara där och när vi svängde in vid deras hus frågade Emilia om skulle sova där! hehe sötis..

Vi fikade och sen var det lek, lek lek lek lek!!

Tillslut var vi tvunga att åka hem för att tillverka lite middag som bestod av ungskorv med fluffigt potatismos!
Helt ärligt så skulle jag kunna leva på potatismos, det är bästaste som finns! Men man måste vispa det, så att det blir riktigt fluff fluff!

Efter maten kom farmor igen, hon och jag skulle ut och övningsköra lite..
Emilia försökte med:

-Mamma kan köra, Farmor ska stanna här!

Körningen gick föresten väldigt bra.. idag har jag kört bland andra bilar och även i min första rondell!
Och det gick bra, jag tittade så mycket efter andra bilar att jag glömde bort att det var jag som körde och skulle styra bilen.. men allt löste sig och nu gör jag aldrig mer om det misstaget. Fick köra hela vägen hem också och det kändes bra.. det är ju såååå kul!

Nu ligger barnen och sover och jag ska mysa med Micke!


Lilla hjärtat är helt frisk nu, och se.. äntligen ler hon!! Mitt hjärta smälter


Pappsen lappsen, även han bjuder på ett smile ;)


Helt otroligt, jag är med på kort!


Trollungen Linnea..


Blåer ballong!



Lillis


Tänk så kul man kan ha med två ballonger!


Härliga kontraster!

Kommentarer
Postat av: Petra

sötisar!! ni är så fina allihopa!:)

2009-10-04 @ 22:53:37
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0