pause

Jag blir helt snurrig..

Idag är det råplugg som gäller.. jag ligger inte bra till, så är det bara! Jag har panik överallt.. suck.
Mitt monstertema som vi haft under hela terminen ska vara inne denna vecka..
Gjorde klart sjukvården som skulle vara inne idag och skickade in den i måndags för att kunna sitta och göra klart den förbannade geriatriken.. Men upptäcker till min stora förtjusning att vi faktiskt har ett prov nu på fredag!!!
Vart är den framförhållning som jag hade? När försvann den?
Just nu känner jag bara att jag vill slänga bokfan i väggen, köpa biljetter till ett varmt och trevligt land och fly! Javisst.. så är jag .. en strutts! Stoppar huvudet i sanden när det blir jobbigt! Men det går ju inte.. Jag har ju bara två månader kvar... Annars har jag slösat bort 1½ år på ingenting..

fy blä..

Nä.. nu är min pause slut.. återgår till skolbok!


Kommentarer
Postat av: Therese

Kämpa på, hej och hå.



Gillar bilden ha ha

2009-10-21 @ 16:26:10
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0