Stockholm

Idag har vi tagit en sväng in till stockholm hela familjen..

Gick och strosade lite och så råkade jag nästan snubbla över den absolut snyggaste och finaste jackan som gjorts.. någonsin!!!! (typ ungefär så)

Och den blev min! woohoo.. nu slipper jag frysa ute!



mmm.. se så fin den är!!! Och bäst av allt är att den är skön också ;)
yupp.. en odd molly men det låtsas vi inte om.. för jag gillar egentligen inte dom. Men vad ska man göra när dom tillverkar den här godingen.. då kan man ju liksom inte låta bli!


Alldeles rosa och fin i armen.. (dom har verkligen tänkt på allt)


Lite fika på åhlens


Mamma, ta kort på mig!!

Sen vill jag bara tipsa om affären där jag köpte jackan.. Mathilde! Fin fina kläder, skor OCH inredning! Kan det bli bättre eller?

Kommentarer
Postat av: malin

vilken jäla snygg jacka! man blir allt lite avis :)allt:)

2009-10-13 @ 17:09:35
URL: http://malinmygganeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0