Surkärring.. javisst!

Igår.. Fredag! Jippiiiieeee!!!

Äntligen lite fredagsmys... och efter att ha pluggat stenhårt, verkligen pluggat musten ur mig så såg jag fram emot en kväll med min familj, verkligen mysa tillsammans!

Men så blev det inte..

Micke kompisar ringde, och eftersom dom inte ses så ofta så åkte han dit för att umgås lite, och sen blev det en spontan utgång..

Gissa om jag gick i taket!!

Jag står för att jag kan bete mig riktigt omoget i sånna situationer och göra en höna av en fjäder.. klart han ska umgås med sina kompisar, men när MIN kväll med honom blev inställd då går jag i taket! Då är jag garanterat inte den gulliga snälla och förstående sambon som man alltid förväntas vara, och som jag faktiskt alltid annars är!

I can be so mean when I wanna be!!!!

Jag kan lova att han gör verkligen sitt yttersta för att inte visa hur dåligt han mår idag.. och jag kan säga att jag låtsas inte om det! Tänker inte låta en hel helg bli förstörd bara det!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej Erika!

Förstår dig...träffade han och Philip och de såg lite slitna ut....hoppas du får en bra helg ändå!

Kram kram

2009-10-31 @ 14:59:55
Postat av: Linda

Du är bäst helt klart!

vad har no gjort i dag då?

Slutsålt på pumpor i kommunen kan jag lova men efter mycket om och men hitta Emma och jag två minisar så det blev minis pumpor...

Kram

2009-10-31 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0