Time of my life!!!!

Dagen igår var en av dom bästa i mitt liv!
Oskulden är tagen och jag kan helt klart säga att det inte var min sista konsert!!! Vilken kick! Vilken känsla!

I början när dom sprang ut så stog redan Micke (veteranen jämnfört med mig) och hoppade medans jag satt brevid och "nämen micke".. 2 sekunder senare stod även jag och sen satt jag inte ner förens på tunnelbanan hem 2½ timma senare!

Green Day! vilket band.. det var njutning för alla sinnen, jag lovar! Snacka om underhållning på hög nivå!
Bäst av allt var när Billie joe tog upp fans och lät dom sjunga med! Gud jag får rysningar bara jag skriver om det!!

Glömde inte helt bort kameran men bilderna blev ju totalt värdelösa..


Den enda bilden som inte blev totalt katastrof!
Här har dom precis avslutat Good Riddance (time of your life)



Sååå bra! mmmm


Som sagt, njutning för alla sinnen.. yummie ögongodis ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

COOOLT!! :D

2009-10-12 @ 14:35:47
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0