Vilken dag idag??

Man blir helt förvirrad när Micke är hemma.. känns som söndag varje dag!

Idag har vi faktiskt tagit det jättelugnt.. Emilia och Micke åkte till coop i morse för att handla lite god frulle.. Sen åkte vi hela familjen och veckohandlande! Gick kanonbra! Första gången på länge som vi kunde handa i lugn och ro utan en massa skrik! Skam den dom ger sig eller hur?
Nä, Micke brukar faktiskt åka själv, men ibland vill jag följa med och då får det bli som det blir.. barnen måste ju lära sig sånt också :)

Sen har jag faktiskt tagit mig tid att plugga idag.. kändes som att det behövdes nu och det gick bra det med (fan va allt flyter på, jag blir nästan lite skrämd.. är det lugnet före stormen eller??)

Det är så roligt nu när barnen har blivit lite större, och dom sitter vid matbordet och han riktigt konversationer här hemma!!

Linnea: Min frukost

Emilia: Nej.. Linneas frukost, Pappas frukost, Mammas frukost och Emilias frukost.. eller hur Linnea?

Linnea: Min frukost.. flygplan!

Hahaha..

En annan var när vi satt i bilen och Linnea helt plötsligt utbrister:

-Min apa!!

Så härligt när det bara sprudlar ord ur munnen på dom.. men man börjar ju undra vad det är dom tänker på ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0