Dagens..


Dagens outfit!!!

Jajjemensan.. idag är det jobb som gäller!
Men först ska jag lämna mina knoddar på förskolan, och sen åks det vidare till Sigtuna chokladtjofräsen.. heter det chokladfabriken?
Ska träffa en jobbarkompis och snacka ihop oss lite.. men jag säger inte om vad, man vet ALDRIG vem som läser ens blogg!

På lördag ska jag på 25-års middag.. ska bli mycket trevligt, men jag har absolut ingen aning om vad jag ska ge henne i present! Kommer väl på något i sista sekund som vanligt..


Kommentarer
Postat av: dee

Shysst bild!!!! love! :D

2010-04-07 @ 11:11:55
Postat av: Anonym

snygga färger gillar skarpt!!!!

hoppas att du inte äter ihjäl dig på choklad....

jag ska oxå på fest på lördag hihi!!!

2010-04-07 @ 14:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0