Intro av cyklar..

yeees.. Då var pulkasäsongen slut och nu plockar vi fram våra cyklar istället!!
Vi har laddat med-skåpet med plåster så nu är våren varmt välkommen!

I lördags minns jag knappt vad vi gjorde.. hm. . euhm.. nä, det är helt borta..

Men i söndags hade vi en riktig utedag!
Tjejerna hade premiär för sina cyklar i år och dom har ju blivit riktigt duktiga! Emilia kan numera starta själv, och bromsa!! Linnea provar några tramptag men eftersom det går fortare när man sparkar sig fram så använder hon sig hellre av den metoden.
Passade på att träffa bestemor och moffen lite också!

Antal vurpor: 4.. två var.. Och fråga min inte HUR Linnea lyckades volta med sin tre-hjuling..

Efter lunch åkte vi och hälsade på mormor.. där fortsatte vi vår utedag, fikade lite och bara umgicks..
Tanken var också att Micke och mammas man skulle fixa våran bil som inte gick igenom besiktningen.. men när dom väl åkt upp till verkstan så hade vi köpt fel saker!!

Jag hatar våran bil.. och får jag ett tillfälle så kör jag ner den i en grop och begraver den!!

Tjejerna hade inga som hellst problem att somna på kvällen (man blir helt slut efter all utelek) och när dom somnat tog jag en långpromenad med min syster! Så skönt att komma ut och få luft.. känner verkligen hur glad man blir och vi ska inte tala om all ork man får!
Gym kan slänga sig i väggen.. det är promenader som gäller!

Nu ska jag strax lämna mina brudar och sen ska jag till syster en snabbis och därefter blir det jobb resten av dagen!

Adjö så länge..


Linnea, min vilde cyklar.. hennes apa skulle såklart följa med!


Millan cyklar


Emilia har blivit så stor.. förstår inte hur det gick till?


Emilia tycker om att cykla


min min bara min!!!!


Min vilde


Jag och odjuret Stellan myser på balkongen


blommor... kolla in molnen till vänster


Vi har påbörjat balkongfmakeovern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0