Intro av hästar..

Idag på eftermiddagen åkte jag, mina barn och min fina lillasyster Rebecka ut till en släkting i Odensala för att hälsa på hästarna som dom har (ca 40 hästar eller något sånt)

Micke den stackaren fick stanna hemma.. han är ju allergisk (misstänker att han för en gångs skull är glad över den allergin, hästar kanske inte är hans största intresse)

Tjejerna var helt lyriska!! Dom hade såå kul.. Linnea var lite mer försiktig, ville gärna titta på hästarna, men inte komma allt för nära.. Medans Emilia var i himlen! Hon skulle gå runt hagarna och hälsa på ALLA hästar!

Svårt att beskriva med ord.. ni får titta på bilderna i stället!


Tjejerna i den superleriga hagen (jag höll mig lite på avstånd från dessa stora läskiga djur)


Någon var nyfiken på mig.. trodde säker min kamera gick att äta!


Stallkatten :)


Håller mig på avstånd..


Emilia ska hälsa på stora hästen


Linnea borstar hästen Emil fin..


Emilia hjälper också till.


Emilia sitter på häst för första gången, och jag misstänker att det inte är den sista..


Kolla in hennes min!!! Kan man se mer lycklig ut eller?


Linnea var inte sämre hon.. självklart skulle hon också rida!


Söta moster Rebecka


Avslutade den perfekta dagen med att leka av oss lite..


glada barn är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0