Ks i morgon igen..

I morgon ska vi till KS igen med Emilia, vi ska få det slutgilitga beskedet om det är gluten eller ej.. mest troligt är att det är så. Samtidigt ska vi få träffa en dietist som kan svara på massa frågor och ge oss en hel del råd hoppas vi!

Efter det så åker jag raka vägen till jobbet och lär inte sätta mig vid datorn förens på måndag igen.. har en sån där underbar helg framför mig.. 7-19:45 och 8-20:45..  ZzZzZz.. Tur att jag har världens bästa jobb, annars hade det varit jobbigt!

Idag har jag och tjejerna vart i Sigtuna nästa hela dagen och lekt med några kompisar som vi inte träffat på ganska precis ett år! Fy så usla vi är.. Men det är så lätt hänt.. en dag blir två och sen har det gått några år! Det gäller att hålla i dom man inte vill ska försvinna..

Nu ska jag slå en pling till min pecka och höra om hon är intresserad av en grej.. skulle vara väldans roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0