Love is in the air..

Det måste ju vara vårkänslorna som tittar fram.. kan väl inte vara möjligt att vara så löjligt kär efter fem år tillsammans?

Trodde att känslorna svalnar efter en tid tillsammans, att allt blir vardagligt och man istället för att se alla fina sidor hos sin sambo börjar hitta alla fel.. Man klagar på att disken inte är diskad, tvätten inte är tvättad..
Självklart klagar vi på varandra, hur skulle man annars stå ut?
Men jag kan sitta och titta på honom, lite i smyg och tycka att han är världens snyggaste och tänka att jag är såå lycklig som har honom!



Man får inte glömma bort varandra, det är viktigt att fylla på kärlekstanken annars dör den ut..

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag känner precis detsamma! visst är det ljuvligt?

Alla frågar hur vi fortfarande kan vara så puttinuttiga och kära fortfarande. Men det är som du säger man måste fylla på kärlekstanken, eller kärlekskontot som jag kallar det! :)

"om man inte sätter in kan man inte ta ut"

Det är mycket viktigt! :)

2010-04-21 @ 09:15:14
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0