Skulle ge vad som hellst..

.. för att få flytta från den här grottan till lägenhet!! Vill bort från alla snokande grannar och kattbajs! Vill kunna öppna dörren och låta flickorna gå ut och leka i en liten trädgård, medans jag sitter på altanen och dricker kaffe! Vill bo någonstans där man trivs, och känna ro.. de senaste lägenheterna (låter som att vi inte gör något annat är att flytta, men så är inte fallet) har jag bara kännt mig som en flykting.. det kanske bor en tattare i mig, vem vet? Jag trivs inte!! Och det driver mig till vansinne!!!


Linnea förra sommaren, utan för min farfars lilla stuga


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår hur du känner det.

E själv uppväxt på landet och nu ska jag ta barnen med mig ut och hyra ett gästhus av Theresia och Conny ute i Odensala... ska bli sååååå skönt att bo på landet igen..

2010-04-02 @ 15:47:29
URL: http://lisama.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu har ni ju båda jobb, köp hus! :D

2010-04-03 @ 00:49:44
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0