Taggad!

Fy fan... vaknade med ett ryck av att Linnea stod och ropade på mig från köket. Då hade hon puttat sin tripptrapp stol till kylskåpet som stod vidöppet, och stod sen och valde vilken yoghurt hon skulle äta!

Sen har dagen bara rullat på.. (vill bara påpeka att klockan bara är 07:25) Det är fullt ös med två små vildar hemma.. Snart ska vi gå till förskolan och sen ska jag ge mig ut på långpromenad med lillasyster! Härligt..
Skulle egentligen velat gå och sola också men det hinns inte med.. det var nog ungefär 5 år sen som jag solade, så jag vågar inte gå dit själv.. tänker snällt svansa efter Rebecka!
Men det är ett måste, kan inte gå runt och vara så här blek.. skrämer ju slag på barnen!


Micke sjunger in våren!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha vad var det för sång han trallade på? :D

2010-04-15 @ 16:47:04
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0