Valborg i morgon..

Vi kommer lämna tjejerna på förskolan och sen beger vi oss av mot nyköping för begravningen! Tycker det är jobbigt med begravningar, vet inte riktigt hur jag ska bete mig.. det är så mycket känslor!
Men samtidigt så är det som att man verkligen får det bekräftat att personen har gått bort, innan så känns allt som en bubbla!

Blablo och Moffen är snälla som tar hand om tjejerna då, begravningar är ingenting för småbarn.. Dom kommer hinna gå på sånna också, inom sin tid.

Hann träffa lillasyster idag innan jag drog iväg till jobbet, jäkla unge, hon är för go! Svårt att tro att hon bara är 21, hon är lika mogen och förståndig som en 30 åring!

Jag jobbade kväll och Micke hade inventering, då ställe min mor upp och hämtade tjejerna.
Fan vad glad jag är över att vi har sånna fina människor runt om oss.. fin familj, både på min och Mickes sida!
Jag bara älskar mitt liv just nu!!


Kanske ska ha lugg igen? Det är på tiden att klippa till mig tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0