Förskolan

Nu är vardagen ÄNTLIGEN som den ska vara.. Både jag och Micke jobbar, tjejerna är på förskolan och livet rullar på!
Det gick över förväntan idag när jag lämnade tjejerna, båda har bytt till nya avdelningar så jag trodde faktiskt att det skulle bli både gråt och skrik.. men de var så glada över att få träffa sina kompisar och personal.. nästan så jag blev lite besviken.. eee.. nej.

Nu ska jag passa på att fixa lite här hemma innan jag beger mig till jobbet.


Lägger in lite kort från när vi var och lekte med moster Rebecka för nån vecka sen :)

Emilia stylar när hon åker kana :)


Undrar om moster tycker att det gick lite för fort?


En klar favorit bland tjejerna.. Hon är helt fantastisk, hon ser mina barn, lyssnar på dom, leker med dom
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0