Helg

Hej dagboken.. Kära Dagbok!

Idag har det varit en riktigt bra dag, jag har återfått mitt "supertålamod" och övervunnit Emilias små utbrott..
(Tack för tipsen, tävling var klockrent.. har fungerat varje gång)

Fick ett annat tips för länge sen av en vän, och det är när barnen skriker så kan man viska.. för även om de är arga, så är de fortfarande nyfikna.. och vill gärna veta vad man tisslar om. Fungerar ibland.. och andra gånger så får man höra att man inte är hennes vän längre och att man inte är välkommen till hennes kalas! Ord och inga visor.. ♥

Har övningskört idag, med våran bil.. oh my Jag kände mig totalt värdelös.. och jag hoppas att ingen la märke till att det var jag som hoppade runt i Sigtuna med bilen! Hittade inte dragläget, rullade bakåt i en korsning när jag inte kom iväg, fick motorstopp mitt i vägen.. i båda körfält!!!, glömde vilken växel jag hade i.. Kände ingen alls kontroll över bilen.. det var den som körde mig, vi har en Herbie!!
Men men.. det är bara hoppa upp på hästen igen och tygla den.. eller hur?

Nu på kvällen så har jag och Micke kollat på "Valentines day" som gubben min köpt hem till mig.. Ibland är han verkligen riktigt söt den där ♥♥
Riktigt bra film, helt klart värd att se..

Nu.. ska jag krypa ner i sängen! Hoppas på fint väder imorgon så vi kan hitta på något kul med våra brudar!

God natt dagboken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0