Jobbe

Måndag!! Bästa dagen på hela veckan! woohoooo

Trodde att tjejerna skulle få börja på förskolan idag, men icke.. Då var det planeringsdag! (tack och lov att vi var och hälsade på i fredags så personalen kunde påminna mig.. annars hade jag stått där idag och undrat vilken förbannad j*vla förskola vi har, som inte öppnar som de ska.. Men nu slapp jag ju det och det var ju bra!)

Tjejerna fick vara några timmar hos min Mormor och Morfar istället, vilket vi är jättetacksamma över! Är så glad att dom vill och att de är så pigga att de orkar!
Bästaste bestemor och bestefar!!


Vilda Millan.. så här gör man med treåringar som trotsar.. man burar in dom!!


Blåsa lite bubbla.. älskar bilden ♥


Nea gillar också bubblor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0