Jobbe

Jahopp.. så var två veckors semester slut. Första arbetsdagen avklarad! Men det känns bra ändå.. bara för att jag gillar mitt jobb så mycket.

Micke och tjejerna kom och hämtade mig, tack och lov.. hade inte mycket lust att knata runt i vårt vackra "svensk sommar väder" Fast å andra sidan så är jag rätt tacksam för det.. inte så kul att gå tillbaka till jobbet om det hade varit strålande solsken och 30 gradet varmt!

Just nu är jag lite frustrerad! Vill att saker ska ske snabbt, jag hatar att vänta.. och det finns inget värre än när man inte kan påverka.. bara vänta..
Och nu är det lite väl mycket saker jag väntar på..




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad väntar du på? ;D

2010-08-02 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0