Lite rädd..

I morse kl 08:00 var jag med Emilia till BUM (barn och ungdomsmottagning) för ett blodprov.. lite uppföljning i och med hennes celiaki (gluten)

Allt gick bra, de tog blodprovet genom ett stick i fingret och Emilia var jätteduktig. Hon sa inte ljud, men spände sig lite.
Helt plötsligt känner jag hur hon först sjunker ihop för att sekunden senare bli alldeles stel och börja krampa!!!

Allting varade i några sekunder bara.. men gissa om jag hinner tänka både det ena och det andra!
Hon får lägga sig ner med benen upp, hon är ledsen och rädd.. och jag med.

Efteråt är hon pigg och glad som vanligt, men alldeles likblek och kall..

Tydigen så hade hon spänt sig så mycket att hon fick ett litet krampanfall, inte helt ovanligt hos småbarn. Det är ungefär som feberkramp sa hon. Inget farligt, men hon förstod att jag blev rädd.


Min fina Millan ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

usssh va läskigt förstår att du blev rädd .... men va skönt att allt gick bra ... kram

2010-08-05 @ 10:45:30
Postat av: veronica

Hur märkte ni att Emilia var gluten intolorant? Klagar hon på magen eller reagerade på maten? Moa har börjat klaga på magsmärta i några veckor nu och idag ska hon till läkaren för att kolla vad det kan vara.

2010-08-05 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0