OH MY

Ikväll har jag varit totalt osocial mot Micke, jag har suttit vid nätet och kollat på brudklänningar!
Oh Myyyyy säger jag bara.. Jag har verkligen verkligen fastnat för en klänning.. den är helt fantastisk! Helt rätt helt jag!
Jag såg den och insåg på en gång att jag måste ha den.. !!
Hur är en annan fråga!

Det är det som kruxet med att titta sig kär efter brudklänningar på nätet.. Man måste ju prova först!


Å men kolla! Ser ni detaljerna.. enkelheten.. skärpet! Och den där lilla söta nätgrejen som jag inte kommit på vad den heter.. den ska jag absolut ha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Urfin gumman, jag stor gillar den!!!

Men om det är den du ska ha kan du ju inte lägg ut den på bloggen då kan ju MICKE seeeeee den juh!!!!

2010-08-11 @ 12:29:44
Postat av: Therese

Jätte vacker klänning. :)

2010-08-11 @ 14:04:07
URL: http://nattstad.se/tessye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0