Onsdag

Oh my.. Micke sitter och kollar på nån musik dvd med mötley crue.. skulle precis skriva av mig hur illa det låter här hemma.. Men nu börjar jag faktiskt tycka att dom låter riktigt bra?!?

Hade besök av min vän Diana idag, vi pluggade mycket tillsammans när jag läste till uska. Och som vanligt när man inte ses "automatiskt" längre så tappar man kontakten. Varför blir det så? Dumt.
Hur som helst så tog jag tag i det nu och det var jättekul att ses igen, vi satt och drack te och bara pratade. Lovely


Pappas och Linneas "lilla" legohus :)


Kommentarer
Postat av: Therese

wow vilket legaslott, imponerad :) så där lyckades jag aldrig bygga

2010-08-19 @ 10:09:23
URL: http://nattstad.se/tessye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0