Vince

Nu är han äntligen här! Våran lilla Vince ♥

Igår hämtade vi hem honom och ja, jag skulle ju ljuga om jag sa att Stellan var överlycklig!
Har morrade och fräste (han har ju aldrig sett en annan katt i hela sitt liv.. och han verkar dessutom inte förstå att han är en själv, så jag förstår hans reaktion)

Men lille Vince är en trygg katt.. han strosade runt, lekte med sina nya leksaker och sina nya kompisar (Emilia och Linnea) Och faktiskt så är dom jättesnälla mot honom. Han vill hela tiden vara med, och när Stellan är lite "för" på så fräser han tillbaka.


Hjälpsam katt, hjälper husse att göra iordning tvättkorgen!


Stellan passar på att sniffa lite


Söta lilla Vince


Blir lite orolig när jag inser att Stellan tittar på Vince och slickar sig runt munnen!


Sover




Kommentarer
Postat av: Hej dar...

Vilken sot katt hoppas ni trivs me den,halsa Micke kram Jonne...

2010-08-10 @ 13:11:56
Postat av: Bella

Åh vilken söt! jag vill också ha en sån lurvboll!

2010-08-10 @ 13:14:51
Postat av: Linda

SÅÅÅÅÅÅÅ jäkla SÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!

2010-08-10 @ 15:48:29
Postat av: Ankie

Awwww så söt man kan vara! Hoppas herrarna kan hålla sams å bli döpolerz i framtiden!



Ja åren går, blir ju lite rädd när du skriver att det var 4 år sen vi sågs sist. Usch! Måste försöka pallra mig iväg å hälsa på er, men livet bara rusar på utan att ta hänsyn på att jag tkr att det går för fort... Suck. Men men en vacker dag kommer vi att sitta å prata lsg minnen!



kramar

2010-08-10 @ 19:54:59
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Therese

åh gud.. jag måste komma o sno lite mys från den där lillkillen :P

2010-08-11 @ 14:05:46
URL: http://nattstad.se/tessye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0