Wedding

Igår var jag i kyrkan och såg när min arbetskollega gifte sig med sin man.. på deras 20:e förlovningsdag.
Det var såå vackert! Precis innan hon skulle gå in så blev jag jättenervös.. JAG? Av vilken anledning liksom?
Hade lust att ringa Micke på en gång och blåsa av vårt kyrliga bröllop och verkligen göra ett smygis på Arlanda!

Men jag ångrade mig några sekunder senare.. för det var verkligen magiskt! Såå otroligt vackert!











Kyssen..


Ni kan väl aldrig gissa att det här paret lider av något "Modo-syndrom" va?

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej Erika! Det var längesen jag skrev ngt här, oftast läser man och glömmer att kommentera för du skriver så bra, jag blir inspirerad av dig! Tänkte bara skicka ett grattis fr mig å Martin till giftermålet, hoppas ni får en underbar dag om snart ett år...



Massa kramar

2010-08-05 @ 17:40:13
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0