what to do?

Snart närmar sig årsdagen, våran årsdag.. och inte vilken som helst utan vi ska fira 5 år tillsammans ♥
Snacka om att tiden går fort..

Fem år, två barn, två katter och ett bröllop på väg. Känns ju helt fantastiskt.

Fråga är hur vi ska fira våran dag?

Funderande på att fixa barnvakt, packa en lyxig picknick och dra med mig gubben någonstans och picknicka lite.. såklart ska det vara stjärnklar himmel, lagom kallt, tända ljus runt filten..
Men med våran tur så kommer det väl stormblåsa och ljusen kommer fjutta eld på filten, och sen börjar det spöregna.

Någon som har något bra förslag på vad vi kan göra? Ge mig massor av tips!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman"

Något som ni kan göra osm vi gjorde när henke fyllde år, och på vår bröllopsnatt var att åka till http://www.royalparkhotel.se/ i solna, i källaren har de även spa som är ljuvligt skönt att avnjuta tillsammans :) Det ingår när man bor på hotellet.

Rummen är SUPERFINA! :) Be om att få ett rum på 7:e våningen.

Så vill ni kosta på er lite lyx så åk dit :)

Kram kram

2010-08-25 @ 07:20:45
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Ylva

Boka någon natt på någon herrgård eller något liknande. Jag kan rekommendera Rånäs slott, supermysigt och man kan sitta och bubbla utomhus nere vid vattnet =) kram

2010-08-25 @ 08:00:24
Postat av: "syrran" Malin

Torpa pensionat kan jag tipsa om och väldigt god mat på restaurang Glashyttan.



Detta köpte jag till min kärlek när han fyllde år.



PRISER PER PERSON OCH NATT:



Weekend de Luxe med Spa SEK 1.895:-



inkl. eftermiddagskaffe med tårta och ett glas portvin/madeira, på Sydpoolen; valfri behandling 50 min. välkomstnecessär med produkter för kroppens välbefinnande, fyra rätters middag med ankomstdrink (drycker tillkommer), logi i dubbelrum, liten överraskning på rummet och frukostbuffe.



torpapensionat.se

2010-08-25 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0