Grattis mig själv!

Ett år äldre! Helt fantastiskt!

Har avnjutit första halvan av dagen på jobbet med kära kollegor!

Sen åkte jag med röda faran hem och hämtade barnen på förskolan.. skynda skynda! Vi hade lite brådis för att hinna ta emot matbeställningen som vi gjort i veckan!

Blir lite reklam, men jag kan verkligen tipsa om mataffaren.se! perfekt att sitta hemma i lugn och ro medans barnen sover och "klicka" i sina varor. Sen för en liten summa (typ 40-50:-)så får man matkassarna hemkörda och in i hallen! Lite dyrare, absolut.. men någon gång ibland är helt okej! Där kan vi snacka vardagslyx!

Påbörjade kvällen med ett kvällsdopp, i badkaret hela familjen! Vet fortfarande inte hur vi lyckades få plats allihopa!

Och när tjejerna somnat så slängde jag och micke ihop en smörgåstårta inför i morgon när vi firar mig på riktigt. Fyller ju inget jämt direkt, men födelsedag är heligt.. det SKA firas!
Välkomna vettja!

Passar på att tacka för alla fina gratulationer idag! Min mobil har gått varm, och jag ber om ursäkt för att jag inte svarat på alla. . Snål som jag är så passar jag på att tacka alla här istället!

T A C K
Mamma
Rebecka
Mormor & morfar
Moster Yvonne
Anne-Sofie
Mia
Maja
Jonne
JENNY
Fruppe och familj
Mikaela
"Moster" Diana

och alla andra som grattat mig på olika sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0