jul och hela faderullan!

Juldag idag och vi har haft en riktigt bra jul!
Visserligen så jobbade jag till 14 men det var bara kul! Kändes bra att få vara delaktig i att göra våra pensionärers jul så bra som möjligt!

Efter jobbet åkte jag ner till svärföräldrarna där min fina familj väntade!

Perfekt jul! Sällskapet var såklart underbart, maten var super (som julmat brukar vara), tomten kom, barnen var nöjda! Perfekt jul!

Vi sov kvar i Sigtuna och åkte hem tidigt i morse, och det var riktigt skönt att slippa släpa trötta barn och julklappar hem på kvällen.

ÅÅÅÅhhh.. .höll på att glömma! Jag fick en Sigma blixt till min systemkamera! Spana in skillnaden.. ni kommer garanterat se den!


grymt mycket paket! Det är lika mycket på andra sidan!!


Tomten kom.. såklart!


Millan var inte alls rädd för tomten.. till skillnad från sin lillasyster!
Vid frukostbordet i morse (juldag) så sa Emilia:
"mamma.. man kan klä ut sig till tomte"
"vet du någon som har gjort det då?
frågade jag, och då flinade hon bara!



Linnea var lite mer skeptiskt till den skäggiga gamla gubben


Vad har du fått Linnea?


PIPPIBÅTEN!!!!


Två glada tjejer!


Min fina gubbe


Linnea med sin spiderman pyamas som hon fick i julklapp!


Millan står och "klinkar" på farbror anders nya leksak.. en datasynt


Hemma igen med kissebebisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0