Klackarna i taket!!

Alla som känner mig är väl medvetna om att jag är totalt omöjlig när det gäller minsta lilla klack på skorna.. jag lovar att jag vinglar omkring på ett par träskor!!

Men... nu jävlar!

Ska beställa hem ett par ordentligt höga plucks.. sen ska här tränas! Det får bli mina nya innetofflor!
Micke får helt enkelt stå ut med att sin blivande fru går omkring och ser ut som att hon skitit på sig de närmsta 7 månaderna!

Finns inga genvägar!


Vad sägs om ett par "sex and the city-skor"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ett tips är att köpa sånna där "silikondynor" att stoppa i skorna så du inte får ont under dom här 7 månaderna som "skitnödig" :P



Jag har köpt en klänning jag ska ha på migpå eran dag ;) Ska bara banta lite så jag kommer i den. Det är mitt mål 2011 ;)



Puss puss Love you!

2010-12-30 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0