komma i julform?

Nu menar jag inte form som i kroppsform, sånt kan man inte hålla på med i juletider..
det jag tänkte på var självaste julstämmningen.

Jag, som alltid har dyrkat julen, har tappat känslan totalt!
Allt har bara gått på rutin..
Advetspyntet, julpyntet, julbaket. . granen! Jag har gjort allt man ska och bör, men ÄNDÅ kommer inte känslan!
Fattar inte vart den tagit vägen!

Kanske blir så när man blir stor.. julen är ju barnens tid, så jag får ge gärnet så mina barn får känslan iallafall. Det är ju det som är viktigast.



Tips på hur du får en fin plastgran! SPRETA på grenarna! Det är absolut totalt förbjudet att bara vinkla de rakt ut! Mycket spret ska det vara, åt alla möjliga håll!


Millan hänger första kulan ♥


Linnea är också med ♥


Nu börjar den ta form!




tadaaa... fjutt fjutt.. en typisk svensk gran!


Egentligen vill jag att den ska se ut så här!!! Det ska bli mitt mål nästa år!

Kommentarer
Postat av: Veronica

vilken kanon fin julgran :)

2010-12-17 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0