Mer tid med barnen!

Är inte det alla önskar sig?
Mer tid med sina nära och kära!

Så är det även här, och samtidigt går jag upp i tid.. det rimmar ju rätt fint? Eller inte.

Då gäller det att ta vara på den tid som man faktiskt har!
Och jag brukar för det mesta låta barnen vara med och laga mat här hemma. Det är ett hett tips!
Visst, det tar liiite längre tid, och det blir inte alltid som man tänkt sig.. men man gör något tillsammans, samtidigt som att matlagning introduceras i barnens liv.
Än har jag dock inte kommit på ett bra sätt att få det hela att flyta på i köket, det är mer eller mindre ett katastrofområde när jag lagar mat, och att barnen är med gör det inte enklare.
Men så länge dom tycker det är kul är det bara njuta av tiden man får tillsammans!


lilla familjen ♥

Kommentarer
Postat av: maria

haha jag gillar katten i "skattkistan" bakom Micke=) katter är så roliga =)

2011-01-19 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0