Summering!

Jaha.. sista dagen på 2010! Känns fruktansvärt skönt att få avsluta det här året nu. Året har varit en riktigt berg-och-dalbana av känslor!

Började året med ett missfall, inte den bästa starten om man får säga det själv..
Några månader senare bryter jag kontakten med min pappa.. värsta beslutet jag någonsin fattat!
Och han är inte heller den enda personen som står mig nära som försvinner..

Jobbet är lite sisådär.. avslutar mitt vik på ks ganska snabbt, och återgår till mitt "gamla" jobb som timanställd.. som även det blir ett vikariat. Ett bra beslut! Men att inte veta hur man jobbar två månader framåt är kanske inte det mest ultimata när man har en familj.

Men.. som sagt, det har ju även varit ett bra år!

Jag och Micke beslutar att vi ska gifta oss 2011! jippie
Jag lär känna nya människor som kommer att betyda mycket för mig!
Mitt vikariat slutade med ett fast tjänst! woohoo

Och som grädde på moset.. mina underbara bästaste barn!
De små liven som ALLTID får en på bra humör, och som alltid påminner en om hur bra man faktiskt har det!

Nu avslutar vi detta år.. och påbörjar ett förhoppningsvis bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0