Tröttast!

Nu gick det sådär långt emellan mina bloggningar igen, men jag skyller på min trötthet! Vet inte vad jag lider av egentligen, bara sjukt sjukt trött!
Dessutom är det fullt upp med allt! Mycket att göra, många som fyller år, många som ska hinnas med!
December är verkligen en månad som jag alltid har älskar, men i och med vuxenrollen och föräldrarskapet så drar man även på sig såå sjuuukt massa måsten!
Kanske ska fly landet HELA nästa december.. det skulle vara nåt!

Målningen lovade jag en bild på.. här kommer den!


Kanske åker upp någon rolig text på väggen också.. typ nåt kuligt recept eller nåt!
Tänk så perfekt det skulle va att ha Spagetti och köttfärsås recept på väggen!


För övrigt så har vi hunnit med kalas i uppsala, bröllop i Sigtuna, lite shopping, pulkaåkning, brödbak och lussebak.. osv osv.. Kanske inte så konstigt att man är lite trött!


Glutenfritt bröd med nötter och jordgubbar i! Mumms!!
Ger gärna ut receptet om någon vill ha!


Världens bästaste man står och bakar lussebullar!


sex plåtar står och jäser! Hade svårt att hitta plats till slut


Nea hjälper till att trycka ner små russin, som hon gärna kallar vindruvor.. och hon har ju lite rätt i det hon säger!


Två små brudnäbbar står och inspekterar blommorna! Bra övning inför sommaren!


Här väntar vi på att få gå in.. som sagt, bra övning!


Här kommer brudparet! Så fina! Enkelhet är det finaste som finns tycker jag!

Tyvärr så blev det inga bilder från pulkaåkningen idag, men nästa gång.. kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0