Alla stjärtars dag!

Micke smyger upp på morgonen.. tar bilen och åker iväg till coop för att köpa hem god frukost med nybakade frallor.. Jag och flickorna sover fortfarande när han kommer hem och han kan i lugn och ro duka fram en brakfrukost med alla tänkbara pålägg..

Jag väcks sen av en puss på munnen och hela familjen praktiskt taget dansar in i köket, det hörs ljuv musik från cd-spelaren och vid min tekopp ligger den rödaste rosen!

Sen vaknar jag på riktigt av att väckarklockan ringer och jag trycker snabbt på snooze.. två gånger, och beger mig sen av till jobbet!

Nu är jag hemkommen igen och vi håller på med en favoriträtt.. rotgrönsaker i ugn.. (potatis, morötter och rödlök, alla andra rotgrönsaker är äckliga)
Till det ska vi ha fläskfilé och beasås.. mmmm!!


funderar på att skaffa sillisar.. vad tycker ni om dom här??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jo du kan ju skaffa de om du känner att du vill ha dom :) fast jag tycker att du ska dra ner på storleken en aning ;) hehe älskar dig oavsett pussilipuss

2010-02-14 @ 21:41:19
Postat av: Therese

Ha ha bara du inte petar ut ögonen på nån om du fryser sen



så jag tror jag röstar åt nej hållet haha

2010-02-15 @ 19:26:21
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0