Drömmer mig bort..

Nu när jag har tagit bort mitt facebook så måste jag ju såklart spilla min tid på andra onödigheter..

Ett drömhus till exempel!!

Titta på länken här så förstår ni vad jag menar -----> DRÖMHUS

Hade jag ett par miljoner i bakfickan så hade huset varit vårat!
Men nu har jag ju inte det, och det finns faktiskt inga planer på ett hus än på länge..

Tänk så underbart att bara kunna öppna dörren och låta barnen springa ut och leka.. slippa oroa sig för bilar och mystiska människor!

Igår jobbade jag dubbelpass.. från 7:30-20:45.. så då passade jag på att ta ett kvällspass idag så jag fick bli människa igen innan jag åkte till jobbet..

Lite roliga grejer:

Emilia sitter på toaletten och sköter magen och utbrister..
-Mamma Mia!!!
Hahaha.. jag höll på att dö av skratt i köket!

Emilia har själv bestämmt kläder som hon ska ha på sig idag.. till min fasa hittade hon lillasysters paljettleggings!! Hon kan ha dom, men det är kanske inte så passande på dagis. Men, som den kloka mor jag är så väljer jag att inte ta den fajten.. vill ha glada miner idag!
Jag frågade lite försiktigt om hon verkligen skulle ha dom byxorna på sig och fick till svar:
-Jag varnar dig mamma!!


Linnea då.. ja hon pnular på för sig själv mest.. hon går in på morgonen i sitt rum, vrålar till när det inte går som hon vill sen fortsätter hon! Hon har blivit jättepussig och kan komma och slänga sig i min famn och sen har vi pusskalas! Underbara unge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0