Fettodagen!!!

Idag är det dagen så man med gott samvete kan trycka i sig allt gott man kan tänka sig.. fett som sött!

(helt ärligt så har jag ingen aning om hur vår fettisdag har uppkommit, men det finns nog en bra orsak)

På vägen hem från jobbet sprang jag in på ica och köpte lite saker som man kan behöva om man vill baka semlor, knatade hem.. och jag vill lova att mitt huvud är så fullt med tankar just nu, för när jag gått rakt fram ett bra tag kom jag på att jag glömt svänga av för att hämta barnen!! Ingen större skada skedd.. det handlade bara om 10 steg ungefär.. men ändå!!

Hemma så körde vi ogång med storbaket.. mycket kul att vi och det roligaste var nog att färga grädden rosa! Det uppskattades..




Linnea hugger in


Emilia gillar inte att vara kladdig


Linnea har däremot inget emot lite kladd..

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh bakade ni egna semlor.. avis



Mysigt verkar ni haft det iaf :)

2010-02-17 @ 16:59:29
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0