Galen

Kan den här snön och vintern försvinna någon gång.. den för bara med sig massa olyckligheter!
Nu är jag hemma.. igen, Emilia har gul vattenavföring (ursäkta äckelnivån).. kissade också på sig två gånger i natt, vilket inte är likt henne.. hon har ju haft problem med magen, klagar på magont och vill inte äta..

Ringde vårdguiden i morse bara för att kolla om den gula avföringen var "normal" eller om jag skulle oroa mig.. men hon sa bara att jag skulle ringa vårdcentralen.. så nu sitter jag och väntar på våra kära vårdgivare ska vakna till liv och pallra sig till jobbet så jag kan ringa och fråga vad jag ska göra! Eller nej, jag ska kräva en tid så dom kan undersöka henne.. har ju hunnit googla både det ena och det andra medans jag väntat! Det kan vara allt från lever, galla, infektioner till allergi.

Läste i aftonbladet förra veckan att just nu vabbar svenska folket som mest, vi är deprimerade av mörkret och snön.. Men jag skulle snarare vilja påstå att vi blir deppiga av alla förbannade sjukdomar som kommer hela tiden.. Ingen, och speciellet inte jag (som är "ny" på jobbet) vill vara hemma nu.. jag vill jobba och visa hur duktig jag är.. så jag kan få en anställning någon gång.. typ om några år om jag har tur! Dessutom blir man ju fattig av att vara hemma.. ursh..

Nu är det bara 27 minuter kvar..



gult.. är precis vad det är

Kommentarer
Postat av: Linda

Styrkekramar till Millan!!!

2010-02-11 @ 14:49:18
Postat av: Anonym

Hoppas ni får nått vettigt svar nu!

Min dator är totalt cepe, så kan inte skriva till dig på Fb, enligt Fb finns du inte.. så jag är vaken iaf nu.. hehe :P Tänkte om ni ska vara hema hela tiden sen, om man kan komma över?

2010-02-12 @ 12:03:50
Postat av: Therese

stackars liten..

2010-02-13 @ 10:54:35
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0