Linnea 2 år!!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Linneas födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!

Tänk att det redan är 2 år sen som jag gick med värkar heeela dagen, utan att vilja förstå att det var hon som ville ut!
Det var inte förens jag fick en uppmaning av en vän om att OM vi skulle åka in så borde vi åka i tid för det var snöstorm! hehe.. Och det vill jag lova, det har ALDRIG tagit så lång tid att åka in till KS.. vi körde i 60 km/h..
Minns inte när vi kom in, men jag vet att allt gick väldigt fort, barnmorskan och narkosläkaren bråkade.. jag hann inte få något smärtlindrande, vattnet gick 19:55 och Linnea flög ut 20:20..

Minns att vi kom hem och Emilia blev genast en stor flicka i våra ögon.. trots att hon bara var 1 år!

Men nu är hon som sagt två år, hon har humor och humör.. och det sägs att hon är ganska lik sin mor!




Vill ni läsa om dagen då Linnea kom så kika in på min blogg inlägg från februari 2008 Länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0