Linneas kalas

Idag har vi firat våran lilla tvååring och det blev ett jättelyckat kalas!
Hade nästan alla nära och kära här och både chokladtårtan och min debut på cheescake blev helt okej..
Mina bullar var också omtyckta, och det mina vänner beror på att jag kommit över ett hemligt recept som jag fick av min lillasyster som fått det av någons farmor eller mormor! Mmm, dom är verkligen goda!

Skruttan fick massvis med bra presenter, mycket fina kläder, ett fint paraply som hon önskat sig så länge, en egen pippiväska och pippipussel.. men favoriten tror jag ändå var när lilla morbror Emil kom med en JÄTTEGOSSE HÄST, som han köpt för sina egna pengar till Linnea. (han är 11 år) Det tyckte jag var så sött!

Nu håller vi på att varva ner, tjejerna kommer nog däcka när som hellst! Sen blir det melodifestival i soffan.. om jag orkar hålla mig vaken!

Tack igen alla som kom!


Tadaa... tårtan


Nea blåser ljusen


Mammas farfar Åke


Farmor Eva


Morbror Krister


Moster Rebecka


Mammas mormor Barbro


Emilia och Linda leker


Ett par läckra paljettleggings av moster Rebecka såklart


Linnea fick en "herr Nilsson"


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0