Lördag

Mysdag!

Vi var en sväng till tippen med massa "skrot" som jag var tvungen att skilljas ifrån.. har resat lite i barnens rum, har till min förskräckelse slängt lite gossedjur!! Känner mig som värstaste massmördaren! Jag gillar gossedjur.. men dom fanns i alltför stort antal och samlade mest damm..

På vägen hem somnade tjejerna i bilen så vi tog en lite sväng i kommunen.. ut på landsbygden och snurra lite. Fy för att bo där på vintern.. man skulle nästan kunna åka skridskor på vägen, för det var bara is!!

Sen åkte vi hem, åt lite lunch och sen gav vi oss av ut igen.. Det var kallt, men vi hade ändå hur kul som helst! Inga sura miner idag och det tackar man för! Emilia slängde sig i snön och skulle göra snöänglar.. Linnea skulle såklart göra som storasyster men missuppfattade det hela och slängde sig med ansiktet neråt!

Väl hemma igen så fick vi sysselsätta oss med att baka lite.. Micke gjorde kokostoppar och jag och tjejerna slängde ihop en kladdkaka.. (jag bakade och flickorna åt)

Nu inte väntar vi melodifestivalen och sen blir det sova! Jag ska jobba lite extra i morgon så jag behöver söömmn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0