rödöga

Jag är trött... trött trött trött!!!

Vill inte att klockan ska ringa på morgonen och jag minns inte när sov en hel natt sist! Även om barnen sover bra så ligger jag halvvaken, drömmer och tänker.. 
Förbannat dumt om jag får säga det själv, sånt kan man väl göra när man är vaken.. eller hur!

Sen tror jag iof att jag fortfarande håller på att ställa in mig på att jobba, måndag till fredag är lite annorlunda än att plugga på distans i 1½ år.. och innan det så var jag ju mammaledig i 1½.. och lite till..

I morgon är det torsdag och sen fredag.. sen är det lördag och då tar jag ut en sovmorgon från min sambo.. som för övrigt ligger och snarkar i sängen brevid mig.. och då är kl 19:30!! Barnen sov innan kl 18:00 idag.. hehe.. hela familjen är visst trött idag!


Emilia


Linnea


Linnea


Tjejerna ska ut på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0