Simma lugnt!

Magsjukan är över hos oss.. vi är pigga och friska, eller ja.. Linnea snorar lite och har fått den där gräsliga hostan som resten av Sverige har, men annars är det fullt ös!

Skönt att vara tillbaka på jobbet och låta vardagen rulla igång.. blir dock en kort vecka för oss! I morgon är det redan torsdag!
På lördag ska vi ha kalas hemma för Linnea och på söndag ska Emilia på kalas!

Ikväll har jag däremot varit och simmat! Det var min bästa vän som frågade om jag ville med, och lite tid med henne tackar man inte nej till nu när man aldrig hinner ses (nackdelen med att jobba dagtid måndag-fredag)
Och att jag dessutom fick en hel skopa motion var inte helt fel! Känns som jag tillslut har hittat en träningsform som passar mig! Man blir helt slut, men slipper svettas! Perfekt.. och inte dyrt heller! Me like!!

Nu ska jag ta mig kropp som egentligen ligger och sover i datastolen, det är bara mina fingrar och hjärnan som är vaken nu..

ZzZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0