Söndag!

Vilket vackert väder vi har!! Snön ligger som ett tjockt täcke över marken, måste ha kommit minst 2 meter den här vintern!! Vi var ute en sväng idag, mitt på dagen och det var helt underbart att se lite sol!!! Tänk att man kan bli så glad av solen.. förstår att vi blir lite depp på vintern!

Vi gick förbi affären och köpte lite fika och sen fortsatte vi till min farfar.. han blir så glad när vi kommer förbi. Passade på att tvätta lite åt honom också.. känns bra, vi var där i flera timmar!
Men när vi skulle knata hem hade det börjat bli riktigt isigt ute igen.. Emilia fick åka snålis på vagnen för vi ville hem fort!!

Nu har vi ätit god mat och flickorna ska snart hoppa i säng!


Tyvärr så glömde jag kameran hemma så ni får njuta av bilder från januari!


Lite suddig, men jag gillar den!


Emilia ser något kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0