Vinterkräksjukan är på besök!

Fy säger jag bara vilket skit..

Linnea kräktes som sagt i fredags, men den var det lugnt på kvällen och inget mer på lördagen.. Vi började pusta ut och misstänkte att det kanske var en förkylning eller nåt..

MEN.. när jag vaknade i går, söndag så kändes det som om jag levt på sprit i en vecka.. Jag mådde så fruktansvärt illa! Var till slut tvungen att stoppa fingrarna i halsen för att "lätta på trycket" Blev liggades hela dagen, kunde inte äta och fick tvinga i mig vatten.. Mot kvällen mådde jag lite bättre men hade dock träningsvärk i tarmarna!!

I natt var det resten av familjens tur.. Jag vaknar av att Emilia ligger och kräks i sängen, ropar på micke men får inget svar.. han är nämnligen på toan och kräks han med!!

Man får väl se det positiva och tänka att nu har vi det här avklarat iallafall..

I morgon fyller Linnea år också.. min lilla tvååring!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på er Gumman!!!!

2010-02-01 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0