ååååhhh


Men snälla rara..

Vad har dom gjort!! Kan jag inte få blogga en ändaste gång utan att få ett vredesutbrott!! Är det inte jag själv som kommer åt fel knapp med mina feta falukorvsfingrar så är det blogg.se som strular till det totalt!! Nu försvann ytterligare ett välarbetat inlägg!!!! Åhhh ÅH..

Veckan har varit mycket rolig, men satan vad det är jobbigt att jobba fem dagar i rad! Det är ju nästan inte männskligt! Igår somnade jag innan 21! Och var fortfarande död när klockan ringde på morgonen..

Linnea är magsjuk..hon spyr och har sig! Jag ber till en övre makt att det inte är det förbannade vinterkräksjukan!! Hon har fått behålla middagen så vi får se!

Emilia har gått iväg på en kvällspromenad.. utan vagn och utan mamma och lillasyster! Lite egentid med pappsen, dom skulle gå och handla lite fredagsmys, sen slår vi ner våra stjärtar i soffan och tittar på let's dance, och låter barnen däcka.. en efter en.. risken finns att även en mamma somanar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0