Beslut

Ibland är beslut väldigt svåra att ta, man behöver många gånger mycket betänketid för att fatta rätt beslut.. och ibland är det hur enkelt som helst. Det gäller bara att följa sitt hjärta, så länge man mår bra och konsekvenserna inte blir allt för hårda så har man valt rätt!!

Jag har ganska nyligen, inom loppet av en vecka fattat två livsavgörande beslut.. och jag är GRYMT stolt över mig själv och ser fram emot vad som ska ske framöver!



Idag blir det lugna puckar..

Min syster har äntligen flyttat till egen lya.. med sin sambo såklart, men det ska bli kul att få kika på den :) inte så långt ifrån heller!

sen ska vi hälsa på min mormor och morfar, man får passa på när man är ledig!

Nu ska vi sätta upp lite nya gardiner.

Kommentarer
Postat av: Dee

Vaaad för besluuuuut?

2010-01-16 @ 14:31:47
Postat av: Ylva

Hej Erika! Jag blir oxå nyfiken! Vad är det för beslut?? kram

2010-01-17 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0