Bra dag!

Vilket fantastisk väder vi har va?? Man blir ju alldeles lycklig.. på med varma kläder bara så gör det inget att det är närmare 20 minusgrader!

Idag på eftermiddagen tog vi en promenad hem till våra vänner Jägstad.. Det var ett kärt återseende, vi har på grund av en fullspeckad decembermånad inte haft tid att ses på en evighet! Barnen tyckte förståss att det var lika kul.. och dom lekte och lekte lekte.
Emilia hade så kul med sina vänner att hon inte ville gå hem.. och så blev det. Hon stannade kvar och ska bli bjuden på middag där också. Min stora lilla tjej.

Det är väldigt tyst här hemma nu kan jag säga.. Linnea njuter nog en aning av att få rummet och alla leksaker helt för sig själv, pappa står och lagar mat och jag ska strax hålla honom sällskap.

I morgon är det kalas hos Emilias kompis Moa som också fyller 3 år nu :) Grattis lilla kompisen


Emma


Julia


Mysan


Lille Philip som blivit så stor.. han springer ju omkring nu!


Här är deras ena kanin, Torsten! Ser ut som ett gossedjur!! Spana in luggen ;)


På förmiddagen hade vi en liten målarstund här hemma


Emilia målar

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va fína kort det blev...

och torsten ser ut som en leksaksfigur!!!!

Puss

2010-01-10 @ 16:41:56
Postat av: Anonym

Ika-vännen! Här har jag nu halkat in och hittat dig -superkul! Du har så otroligt fina tjejer.

Jag är sjuktdålig på att hålla mig uppdaterad via facebook, så därför skriver jag här. Kan inte påstå att jag är någon fena på att uppdatera bloggen heller.. Men men, det är bara detaljer :)

Kanske blir det bättring i och med ett nytt år..?!

Må så gott! Kramar från Bellan

2010-01-11 @ 17:55:15
URL: http://rantajaervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0